
سلام این غزل زیبای،بهارکپی کردم چون دوستش داشتم..بهار - [شمارهٔ ۳]گهی با دزد افتد کار و گاهی با عسس ما رانشد کاین آسمان راحت گذارد یک نفس ما راعسس با دزد شد دمساز و ما با هر دو بیگانهبه شب از دزد باشد وحشت و روز از عسس ما راگرفتار جفای ناکسان گشتیم در عالمدربغا زندگانی طی شد و نشناخت کس ما راز بس ماندیم درگنج قفس، گر باغبان روزیکند ما را رها، ره نیست جز کنج قفس ما رانشان کاروان عافیت پیدا نشد لیکنبه کوه و دشت کرد آواره آوای جرس ما راز دست دل گریبان پاره کردیم از غمت شایدسوی دل باشد از ...
ادامه مطلب
با نام خداxa0سلامxa0 xa0:كل نفس ذائقه الموت ثم الينا ترجعونxa0xa0xa0 xa0xa0 انالله و انا الیه راجعون حاجی آقاملاسلیمان ملاحی امام جمعه سابق گروگ و امام مسجد حضرت عمر(رض)xa0 xa0 دارفانیxa0xa0را وداع گفت ملاسلیمان ساعتxa0 سه نیمه شب برای نماز و اقامه اذان صبح به مسجد می روند قضا و قدر، ملا با برخورد با زمین در حیاط مسجد ضربه مغزی می شوند و بعد منتقل بهxa0بیمارستان میناب که متاسفانه بعد از بیست و چهار ساعت دار فانی را وداع گفته روحش شاد و راهxa0ایشان پر رهرو باد...xa0 xa0 اینجانب فوت ناگهانی ام...
ادامه مطلب