سال نومبارک >درحونه بمانید

خرید بک لینک

سلام

درخونه بمانیدان شاءالله ماکرونارا شکست میدهیم

سال نومبارک

تا تو با منی زمانه با من است

بخت و کام جاودانه با من است

تو بهار دلکشی و من چو باغ

شور و شوق صد جوانه با من است

یاد دلنشینت ای امید جان

هر کجا روم روانه با من است

***********

برای حفظ جان خودوعزیزان تان امسال درخونه بمانید

درخونه بمانید

شعری از همایون علیدوستی درباره کرونا

خواهی نرسد از کرونا بر تو زیانی

باید نروی جایی و در خانه بمانی

شرط است که در خانه نشینی و دمادم

هر پشهای آمد به سراغت بپرانی

از بهر سلامت اگرت اهل محله

یک ظرف پر از آش دهندت نستانی

یادت نرود گر که به چیزی زدهای دست

آن دست به چشمان و دهانت نرسانی

با جان خودت شوخی و بازی نکن ای دوست

کن گوش به پندی که دهندت خودمانی

این میکروب ولگرد به هر کوچه و بازار

رحمی نکند هیچ به هر پیر و جوانی

امسال بزن جانِ پدر قید سفر را

چون نیست در این کار به غیر از نگرانی

شهربندرگروگ وماهیگیری

فروردین را کوچه به کوچه

می گردم به دنبالت

تا تو را از این بهار عاشقانه

عیدی بگیرم

واما دوستان امسال سا 1398 البته امروزآخرین روزسال است کرونای

لعنتی حال مردم وملت سراسرایران وجهان گرفته

سال نومبارک

مواظب خودوفرزندان وعزیزان خودباشید


ماهیگیری شهربندرگروگ

عشق مگر حتما باید پیدا و آشکار باشد تا به آدمیزاد حق عاشق شدن ،عاشق بودن بدهد؟ گاه عشق گم است؛ اما هست، هست، چون نیست. عشق مگر چیست؟ آن چه که پیداست؟ نه، عشق اگر پیدا شد که دیگر عشق نیست. معرفت است. عشق از آن رو هست،که نیست. پیدا نیست و حس می شود. می شوراند. منقلب می کند. به رقص و شلنگ اندازی وا می دارد. می گریاند، می چزاند. می کوبد و می دواند. دیوانه به صحرا!

گاه آدم، خود آدم، عشق است. بودنش عشق است. رفتن و نگاه کردنش عشق است.دست و قلبش عشق است. در تو عشق می جوشد، بی آنکه ردش را بشناسی. بی آنکه بدانی از کجا در تو پیدا شده، روییده . شاید نخواهی هم .شاید هم بخواهی و ندانی .نتوانی که بدانی...

برگرفته از کتاب: جای خالی سلوچ

محموددولت آبادی

مواظب سلامتی خودوفرزندان تان باشید

گروگ تحریر...

ما را در سایت گروگ تحریر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: پنجشنبه 4 ارديبهشت 1399 ساعت: 21:22

صفحه بندی