بانام خدا
سلام
سلام به شمادوستان عزیزوبزرگوار،بینندگان این وبلاگ پل ارتباطی بین بنده ودوستان گرامی
بنده به خودم گفته ام ،
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
سرزنشها گر کند خار مغیلان غم مخور
آری دوستان گه گاهی دوستان دانسته ویاندانسته یک جوال دوزحواله بنده می کنند
که بسیاردردآوراست .
دوسه سال پیش بودبایکی ازوبلاگ نویسان موفق صحبتی دراین موردداشتم البته آن بزرگواریکی ازوبلاگ نویسان واستادان بزرگ بنده است که ضمن کارهای نرم افزاری ونویسندگی خودش یک مهندس رایانه نیزهستووبلاگی موفق دارد وپستهای ایشان بیشترمذهبی است البته ازاساتیدبزرگ بنده است درموردنظرات وفحشهای چارواداری واینکه چه بایدکردتاازحملات ومحبت دوساتان درامان باشیم
ایشان گفتنددرخرابات مغان منزل نمی بایدنمود وگرنه جزصبرچاره نیست سکوت وبنده نیزسکوت کردم و
وگاه گاه فریادنمودم که ازدست شکیبایی فزون بود..
واینک بازهم این حکایت همچنان باقی ست چندسال پیش که تلفن آوردندبه گروگ همه افتاده بودند
بجان هم ومزاحمت ویکی ازغم بارترین داستان همین تلفن بودصداها آشنانبودندتلفن هانیزشماره نشان نمی دادندوهرکه ازهرکه بدش می آمدبه طریقی دل خودش خالی می کرد ودلی رامی شکست
تا اینکه فرهنگ تلفن کمی نهادینه شد ومردم با تلفنها کنارآمدند ومرکزتلفن دیجیتالی شدوخانواده ها ازدست مزاهم های تلفنی درامان ماندند درکشورهای پیش رفته وکامپیوتربازان ماهرنیزمی توانندمزاهم هارا یافته اما برای ماچرتکه اندازان گرفتارباسرعت لاک پشتی امکان یافتن شناسایی کاری ست بس دشواراگربشناسیم شان نیزکاری ازپیش نمی بریم وقتی به قسمت میزکاروبلاگ میرسی وچشمت به نظرات می افتدخوشحال میشوی که دوستی لطف کرده وحالی ازت پرسیده ویانظری داده که ازآن استفاده کنی دودل هستی بادستی لرزان کلیک می کنی وقتی چشمت به نظرمی افتدهرچه نوشته یی یادت میرودخودتان فکرکنیدچه حالی پیداخواهی کردبا نوازش محبت آمیزیک کاربروفحش های بسیارزیبا....
+ نوشته شده توسط محمد آراسته در جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ و ساعت 17:48 |
گروگ تحریر...ما را در سایت گروگ تحریر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133