سلام
باحافظ
در خونه بمانیم در خونه بمانیم برای حفظ سلامتی فرزندان و دوستان و اهالی شهرمان
در خونه بمانیم برای امنیت شهروشهرستان مان
____خدانگهدرتان باشه_____
ای نسیم سحر! آرامگهِ یار کجاست؟
منزل آن مَهِ عاشقکشِ عیّار کجاست؟
شب تار است و رهِ وادی اَیْمَن در پیش
آتش طور کجا ، موعد دیدار کجاست؟
هر که آمد به جهان نقش خرابی دارد
در خرابات بگویید که هشیار کجاست؟
آن کس است اهل بشارت که اشارت داند
نکتهها هست بسی، محرمِ اسرار کجاست؟
عقل دیوانه شد آن سلسله مشکین کو؟
دل ما گوشه گرفت، ابروی دلدار کجاست؟
باده و مطرب و میّ جمله مهیا است، ولی
عیش ، بی یار مهیّا نشود یار کجا است؟
حافظ از باد خزان در چمن دهر مرنج
فکر معقول بفرما، گُل بیخار کجا است؟
گروگ تحریر...ما را در سایت گروگ تحریر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134