بانام خدای بزرگ ومهربان
(درخونه بمانیم)
دوستان عزیزضمن آرزوی سلامتی برای همه ملت های چهان ازدست ویروس کرونا
وآرزوی سلامتی برای شما هموطنان عزیزوفامیل های خارچ کشورمان واینکه تاحال نشنیده بودیم شعاردرخونه بمانیدوهمیشه شعارمان سفروحضربودتلاش بودبرای سلامتی ورزش وفراهم نمودن برای بدست آوردن مایحتاچ زندگی اما این ویروس منحوس عچب مردم اسیرکرده توخونه ومردم محتاج نان شب امابرای حفظ سلامتی خودمان وعزیزان مان بایددرخونه بمانیم وحرف مسئولین وروسای بهداشت وسلامت راگوش کرد
___________________________
.jpg)
چ چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست
سخن شناس نهای جان من خطا این جاست...
در انـــدرون مــــن خستـــه دل نـــدانــــم کــیســت
کــــه مـــن خموشـــم و او در فغــان و در غوغاست...
حافظ
----------------------------------------------
لغزش انسان تدریجی است . بدیها در وجود ما ،پای حاضر و آماده و نامرئی دارند .حتی کسانی که از ما با ظاهر پاک و آراسته ، چنین ویژگیهایی دارند. ویکتور هوگو
---------------------------------------------------
بشکفد بار دگر لاله رنگین مراد
غنچه سرخ فرو بسته دل باز شود
من نگویم که بهاری که گذشت آید باز
روزگاری که به سر آمده آغاز شود
روزگار دگری هست و بهاران دگر
شاد بودن هنر است ، شاد کردن هنری والاتر
لیک هرگز نپسندیم به خویش
که چو یک شکلک بی جان شب و روز
بی خبر از همه خندان باشیم
بی غمی عیب بزرگی است که دور از ما باد
کاشکی آینه ای بود درون بین که در آن خویش را می دیدیم
آنچه پنهان بود از آینه ها می دیدیم
می شدیم آگه از آن نیروی پاکیزه نهاد
که به ما زیستن آموزد و جاوید شدن
پیک پیروزی و امید شدن
شاد بودن هنر است گر به شادی تو دلهای دگر باشد شاد
زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست.
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد. ژاله اصفهانی

ما را در سایت گروگ تحریر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141