بانام خدا
سلام
دوستان عزیزهمشهریان گرامی به فرمایش بهداشت ودرمان
همچنین درخونه بمانید
امروزشنبه دوم فروردین سال هزاروسیصدونودونه 1399/1/2شهربندرگروگ شهرستان
سیریک روبروی تنگه هرمزبا ساحلی زیبا که هرسال تبلیغ می کردیم که ازسرتاسرکشوربیایندواین ساحل زیبا وتپه های ماسه یی زیبای این شهربه بینندوآرزوی
دیداردوستان ورفیقان شهرستانی داشتیم چه شدازاول اسفندنودهشت یهوی گفتندکرونا
آمده وچنان شدیم که شبی یازده نفرازبسیجیان شهرمان را سرجاده ورودی بگذاریم ومانع
ورودمردم شویم خدایا خودت بحال مردم رسیدگی وباحمت افزون خودت درد مردم رادواکن
همه مردم خانه نشین شدن به رحمت پروردگامان امیدواریم نیم قرن است یادم می
آیدوهمچین بیماری که نمازجمعه وجماعت ازمساجدتعطیل بشه سبحان الله طاعون آبله
وبا راشنیده ودیده ایم ولی نمازجمعه وجماعت مسجدنرفتن نشنیده وندیده ایم امشب
شبی شاعرانه وبارندگی بسیارخوبی درحال باریدن است وهواِیی بسیار دل انگپزدرحال
وزیدن است اما مردم همه خانه نشین خدایابه رحمتت امیدواریم امسال بارندگی بسیارمطلوب
وبهاری دل انگیزاززحمات همه دست اندرکاران متشکریم برای حفظ امنیت شهر

ساحل ماسه یی وزیبای شهربندرگروگ

معبدعشاق آثارثبت میراث فرهنگی شهربندرگروگ

گروگ تحریر...
ما را در سایت گروگ تحریر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 99 تاريخ: پنجشنبه 4 ارديبهشت 1399 ساعت: 21:22