سلام
درخونه بمانیم
دوستان عزیز
تمام دستورات پزشکی درموردویروس کروناراجدی بگیریم
برای سلامتی همه بندگان خدا دعاکنیم
ازتلاش شورای شهرمان وجوانان شهرمان همراه بابسیج شهرستان
سیریک متشکریم درودبرآنها که غم همه رادرک می کنند
خدانگهدارشان
درخونه بمانیم وتمام نقاط ایمنی وبهداشتی را رعایت کنیم
امسال نتونستیم ازبهاراستفاده کنیم علوفه هارابرای حیوانات جمع نکردیم


گروگ تحریر...
ما را در سایت گروگ تحریر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: پنجشنبه 4 ارديبهشت 1399 ساعت: 21:22